جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 491016
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
امام‌جمعه جدید اهواز پیاده به مصلی رفت

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، امام‌جمعه اهواز، در میان استقبال مردم به‌صورت پیاده از مسجد اعظم تا مصلی نماز جمعه، پیاده به نماز جمعه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام‌جمعه اهواز و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پس از تجدید میثاق با شهدا و حضور در بیت آیت‌الله جزایری در میان استقبال مؤمنین، علما و مسئولان استانی به مصلی نماز جمعه اهواز رفت.

وی که امروز نخستین نماز جمعه خود را اقامه خواهد کرد، پیاده و در میان استقبال و ابراز احساسات مردم انقلابی و ولایتمدار اهواز به مصلی رفت.

مردم و روحانیت برای استقبال از حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در مقابل مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله بهبهانی منتظر نماینده ولی‌فقیه جدید استان بودند که متوجه می‌شوند وی، پیاده در راه مصلی نماز جمعه اهواز بوده و مردمی که در انتظار امام‌جمعه جدید اهواز بودند، در میانه راه به خیل استقبال کنندگان وی پیوستند.

همچنین، امام‌جمعه جدید اهواز، همچون سایر نمازگزاران از درب ورودی عمومی، نه درب اختصاصی، وارد صحن مصلی نماز جمعه اهواز شد.

لازم به ذکر است، تا دقایقی دیگر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، مطالبی را بیان خواهد کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha