پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 491024
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
یاوران وقف

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از حضور بیش از ۳۵۰ نفر در همایش یاوران وقف در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: مساجد باید به مراکز فرهنگی جامعه تبدیل شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام فریدون مطهری روز گذشته در همایش یاوران وقف در شهرستان مراغه اظهار کرد: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهانه ایست تا همایشی در راستای نشان دادن اهمیت وقف و آبادانی مساجد برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در مساجد علاوه بر معنویت افزایی، زمینه مساعدی برای پرورش و تربیت نسل آینده و جوان را فراهم می سازد، ادامه داد: ایجاد زمینه مناسب برای

مشارکت جوانان در مدیریت فرهنگی و اجتماعی مساجد، امری است که باید مورد توجه هیئت امنا و متولیان آن قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه اذعان داشت: توجه به فعالیت های فرهنگی در اماکن متبرکه و مساجد ضروری بوده و باید با مشارکت خیران و مردم به مراکز فرهنگی و اجتماعی جامعه تبدیل شوند.

حجت الاسلام مطهری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جلسات متعدد در راستای وقف و اهمیت دادن به آن خبر داد و گفت: با حضور یاوران وقف و هیئت امنا در جهت آبادانی مساجد و اهمیت دادن به موضوع وقف جلساتی برگزار شده که امید است نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

لازم بذکر است در پایان این همایش از تعدادی از هیئت امنا و خادمین مساجد تجلیل بعمل آمد  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha