شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 491059
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
نشست سالانه مسلمانان فرانسه

حوزه/ در آستانه ماه مبارک رمضان، روز گذشته نشست سالانه مسلمانان فرانسه در محل سالن همایش شورای اسلامی این کشور در شهر پاریس برگزار شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  saphirnews با توجه به روزهای کم باقی مانده تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، روز گذشته نشست سالانه مسلمانان فرانسه با محوریت بررسی مشکلات و نیاز های معیشتی مسلمانان این کشور و همچنین تامین امنیت مساجد و نمازخانه ها در طول ماه مبارک رمضان، در محل سالن همایش های شورای اسلامی مسلمانان این کشور در شهر پاریس برگزار شد.

لازم به ذکر است در این گردهمایی بزرگ بیش از ششصد نفر از مسلمانان شهر پاریس و همچنین چند تن از شخصیت های دینی شناخته شده این کشور حضور داشتند که در ابتدای این مراسم رئیس نیروی انتظامی پایتخت ضمن ایراد سخنرانی به حاضران این اطمینان را داد که با هوشیاری کامل و دقت فراوان امنیت مساجد و نمازگزاران را در طی ماه مبارک رمضان تامین خواهند کرد.

وی همچنین افزود: با توجه به موج حملات تروریستی که از ابتدای سال میلادی جاری علیه مسلمانان و به ویژه در اروپا رخ داده است تصمیم مقامات شهری و همچنین نیروی انتظامی شهر پاریس بر این است که تمامی مساجد شهر مجاز به برگزاری نماز تراویح نخواهند بود فلذا برای این منظور فقط چهار 40 مسجد در 8 منطقه مسلمانان نشین شهر پاریس مجاز شدند تا مراسمات شبانه ویژه ماه رمضان را برپا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha