شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود تصریح کرد: کسانی که سرنوشت سیاسی و ملی خود را به سیاست آمریکا گره می زنند و گمان می کند که آمریکا به منافع آنها می اندیشه، خوش خیال و متوهم هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد: کسانی که سرنوشت سیاسی و ملی خود را به سیاست آمریکا گره می زنند و گمان می کند که آمریکا به منافع آنها می اندیشه، خوش خیال و متوهم هستند.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال استکبار و سلطه بر وابستگان خود و غارت ثروت های ملت ها هستند و کسانی که گمان می کنند تحریم آمریکا علیه ایران منجر به توقف مقاومت و پروژه آن در منطقه است، متوهم و خوش خیال هستند.

شیخ حمود افزود: هر کسی گمان می کند که هم پیمان آمریکا در هر نقطه از جهان در آسایش زندگی می کند یا اهدافی را برای وطن محقق می بخشد، این خیال باطل است و این گمان باطلی است که مسئله فلسطین با انحلال دو دولت یا معامله قرن به پایان می رسد.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت تصریح کرد: کسانی که از آمریکا توقع کمک داشتند، به شدت شکست خوردند و امثال آن در جنگ خوشه های خشم، جنگ 33 روزه و محاصره غزه مشاهده کردیم و مشکل این است که برخی از این متوهمین در این جنگ ها حضور داشته و اوضاع را از نزدیک لمس کردند، امّا از با اشتباه قبلی روی آوردند.

شیخ حمود در پایان گفت: در نهایت حق پیروز خواهد شد و ما در کنار حق خواهیم بود تا وعده الهی برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha