پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با اشاره به این که از هر مدرسه علمیه خواهران استان تهران یک نفر در این دیدار حضور دارد، اظهار داشت: در این دیدار برخی طلاب به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره موضوعات مختلف حوزه های علمیه خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان تهران که ظهر امروز در محل مدیریت حوزه خواهران تهران برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ان شاءالله با آمادگی کامل وارد ضیافت الهی بشویم، زیرا ماه مبارک رمضان ماهی است که شیاطین در غل و زنجیر بوده و فرشتگان بر مومنین نازل می شوند.

وی افزود: ماه رمضان، ماه استغفار و پاک کردن ظرف دل از گناهان است و زمینه را برای بهرمندی از سفره رحمت الهی فراهم می سازد. و اگر لطف خداوند متعال نباشد، ما توفیقی در بندگی نخواهیم داشت و امیدواریم مورد مغفرت خداوند متعال قرار گرفته و با آمادگی کامل وارد ماه بندگی خدا شویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، با بیان این که هر عملی در ماه مبارک برکت پیدا می کند، گفت: با توجه به این نکته معلوم می شود کار شما مدیران و مسئولان حوزه های علمیه که تربیت انسان و سرباز منتسب به امام زمان(عج) است، ان شاءالله چندین برابر ارزش و برکت و ثواب مضاعف خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان تصریح کرد: در روایات تاکید شده اگر فردی ماه مبارک رمضان را درک کند و آمرزیده نشود جزو شقی ترین انسان ها است، زیرا همه شرایط برای این که فرد مورد مغفرت و رحمت الهی قرار بگیرد موجود است لذا باید کمی همت نماید و موانع را از سر راه بردارد تا در مسیر بندگی خداوند متعال قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به ضیافت افطاری طلاب سراسر با مقام معظم رهبری، گفت: این توفیق یک بار دیگر شامل حال جمعی از طلاب مدارس علمیه خواهران استان تهران شد تا ان شاءالله روز چهارشنبه هفته جاری مصادف با سوم ماه مبارک رمضان در این ضیافت شرکت نموده و از بیانات معظم له بهرمند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در پایان با اشاره به این که از هر مدرسه علمیه خواهران استان تهران یک نفر در این دیدار حضور دارد، اظهار داشت: این ضیافت فقط ویژه طلاب سراسر کشور با مقام معظم رهبری است و برخی طلاب در این دیدار به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره موضوعات مختلف حوزه های علمیه خواهند پرداخت. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha