پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
گنبد ریز

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای ساخت گنبد و گلدسته ها و ضریح امامزاده سید حبیب اله(ع) در شهر ریز هزینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از بوشهر،‌ با حضور مدیر کل اوقاف استان و مسئولین محلی، گنبد و گلدسته امامزاده سید حبیب اله (ع) شهر ریز نصب شد.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در این آیین با تقدر از حاج نوروز حکیمی فرزند مرحوم حاج غلامحسین حکیمی گفت: این خیر از محل ثلث وصیت پدر خود اقدام به ساخت گنبد و گلدسته های آستان مقدس امامزاده سیدحبیب الله شهر ریز کرد که این حرکت نشان از اعتقادات والای این فرد را دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: بابت ساخت گنبد و گلدسته ها و ضریح این امامزاده بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

گفتنی است: در این مراسم که با حضور  مدیر کل اوقاف استان ، شهردار وشورای شهر ریزو فرمانده سپاه ، بخشدار و معاون فرماندارشهرستان جم و مسئولین محلی برگزار شد از حاج نوروز حکیمی تجلیل به عمل آمد. 

شایان ذکر است: امامزاده سيدحبيب الله (ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) و در بخش ريز و در ۴۰ كيلومتري شهرستان جم واقع گرديده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha