پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام نعیمی

حوزه/ نتیجه سازش کاری مصری ها این شد که حتی با وجود بیداری اسلامی به دلیل غفلت و اعتماد مجدد به دولت های استکباری، انقلابیون مصری دوباره شکست خوردند و الان در زندان عوامل استکبار گرفتارند..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت‌الاسلام محمد نعیمی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران‌، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان تهران که ظهر امروز در محل مدیریت حوزه خواهران تهران برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گرامی داشت سالروز شهادت استاد مطهری به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت، و اظهار داشت: گام اول انقلاب با مجاهدت مردم ایران با هدف دستیابی به تشکیل حکومت و نظام اسلامی طراحی شد و الحمدلله محقق شد. البته درست است که در این چهل سال فراز و نشیب هایی وجود داشت اما نهایتاً منجر به ایجاد ثبات قابل قبولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: یکی از نخبگان مصری درباره سرنوشت دو کشور ایران و مصر در دهه پنجاه می گوید؛ ما و ایران این حرکت را با هم شروع کردیم اما مصری ها راه سازش را انتخاب کردند و ایرانی ها راه مقاومت. هم اکنون همه دولت های آمریکا از جمهوری اسلامی ایران به شدت عصبانی هستند زیرا ایران از عزت و اقتدار و استقلال خود قاطعانه دفاع می کند اما کسی به مصری ها وقعی نمی نهد!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران‌، اظهار کرد: نتیجه سازش کاری مصری ها این شد که حتی با وجود بیداری اسلامی به دلیل غفلت و اعتماد مجدد به دولت های استکباری، انقلابیون مصری دوباره شکست خوردند و الان در زندان عوامل استکبار گرفتارند.

حجت‌الاسلام نعیمی با بیان این که مصری ها در تحولات تمدن نوین اسلامی و عصر ظهور نقش مهمی دارند، افزود: متاسفانه سران انقلابی مصر از فرصت به وجود آمده نتوانستند در راستای منافع جهان اسلام به خوبی استفاده کنند و به حرف دلسوزان هم گوش نکردند، و هم اکنون به این اشتباه خود هم معترفند.

وی با اشاره به نقش مهم مقام معظم رهبری در حفظ اقتدار، استقلال و پیشرفت علمی کشور، گفت: رهبر انقلاب با ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی جوانان را برای تحقق تمدن اسلامی و طلوع ولایت عظمی را خواستار شده اند، و این وعده و خواسته ای است که قطعاً محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام نعیمی در پایان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تبیین درست بیانیه گام دوم، انقلاب، گفت: آیت الله شب زنده دار نقل می کنند؛ خدمت مقام معظم رهبری بودیم که ایشان در مورد بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند این بیانیه را با زحمت نوشته ام و این از جمله مواردی است که خودم آن را مطالبه خواهم کرد! بنا بر این همه ما به ویژه مدیران مدارس علمیه خواهران باید به ایفای نقش مهم خود در زمینه تبیین گام دوم انقلاب به طلاب پرداخته و در راستای تحقق آن تلاش نمایند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha