جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در تریبون های نماز جمعه برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ضمن، در مراسم تجلیل موذنین، مکبرین و مجریان ستادهای نماز جمعه استان قزوین، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی وکسب معرفت دینی است که امیدواریم در این زمینه نهایت استفاده را از این ماه پربرکت ببریم.

وی با اشاره به مهم ترین مواردی که مسئولان ستادهای نماز جمعه استان قزوین باید انجام دهند بیان کرد: یکی از اقداماتی که ستادهای نمازجمعه در اولویت قرار دهند سخنرانی دانشجویان جوان و انقلابی پیش از خطبه ها است که امیدواریم به زودی تحقق یابد.

وی اظهار کرد:جشنواره «آدینه در مراحل اجرایی است و تمامی ستادها در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: پیگیری برای استقرار مهد آدینه و تجهیزات ورزشی مطالبه ای است که همواره از ستادهای نمازجمعه داریم و امیدواریم که بتوانند با توجه به بسترهای فراهم شده، با رابطان دستگاه های مختلف ارتباط برقرار نمایند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در تریبون های نماز جمعه برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن فضای انتخابات، ستادهای نماز جمعه تدابیر ویژه ای را اتخاذ نمایند تا این جایگاه مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha