پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راشد الغنوشی _ آیت الله اراکی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جریان سفر به ترکیه برای شرکت در مراسم افتتاح مسجد بزرگ چاملیجا در استانبول، با راشد الغنوشی رهبر حزب بزرگ النهضة تونس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جریان سفر به ترکیه برای شرکت در مراسم افتتاح مسجد بزرگ چاملیجا در استانبول، با راشد الغنوشی رهبر حزب بزرگ النهضة تونس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در حاشیه افتتاح مسجد بزرگ چاملیجا در استانبول صورت گرفت آیت الله اراکی با ذکر این مطلب که مردم تونس از ابتدای قضیه فلسطین حامی و پشتیبان مردم مظلوم آن کشور بودند تاکید کرد: به همین دلیل و در شرایط خطیر کنونی از بزرگان و رهبران تونسی انتظار می‌رود با قدرت تمام امریکا و طرح شوم معامله قرن را رسوا ساخته و از انجام آن جلوگیری کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه به الغنوشی پیشنهاد کرد تا گردهمایی با حضور نخبگان و صاحب‌نظران جهان اسلام در تونس و با هدف مقابله با طرح معامله قرن صورت بگیرد و سردمداران این طرح را وادار به عقب‌نشینی کند.

الغنوشی رهبر النهضة تونس نیز با استقبال از پیشنهاد آیت الله اراکی ابراز اطمینان کرد که به لطف پروردگار طرح معامله قرن هیچ گاه اجرایی نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha