جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماه رمضان

حوزه/ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت توجه به فقرا و محرومان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: رمضان ماه دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، در نشست جمعی از روحانیان و مبلغان دینی مرکز استان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از این ماه با فضیلت به عنوان ماه نزول کلام الهی یاد کرد و گفت: ماه رمضان فرصت ارزشمندی برای انس ویژه با کلام الهی است.

وی از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه میهمانی خداوند متعال یاد کرد و با بیان این که سفر رحمت الهی در این ماه با فضیلت برای همه بندگان گسترانیده است، افزود: لحظه های با فضیلت ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای تقویت روح عبودیت و معنویت در خود است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت تمرین بندگی است، گفت: از دست دادن لحظه های معنوی این ماه با فضیلت با خسران همراه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای نزدیک شدن به خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: خداوند همه دردهای رحمت را در این ماه با عظمت به روی بندگان خود گشوده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نزول قرآن کریم درماه مبارک رمضان نشان دهنده عظمت این ماه الهی است، تصریح کرد: باید از همه لحظات معنوی ماه مبارک رمضان برای تهذیب نفس و پالایش درون بهره گیریم.

وی در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت توجه به فقرا و محرومان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: رمضان ماه دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که در ماه رمضان صله رحم، دستگيري از ضعفا و کمک به يتيمان ثواب مضاعفي دارد، افزود: امام علی(ع) به عنوان تجلی حقیقی عدالت باید الگوی همه ما در کمک به محرومان و مستضعفان جامعه باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به فعالیت گسترده روحانیان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان علاوه بر بیان احکام دینی پیرامون شعار سال و همچنین گام دوم انقلاب بیشتر سخنرانی کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که در ماه مبارک رمضان همه دل برای فراگیری علوم و معارف الهی کاملاً آماده است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های تبلیغی موجود در جهت تقویت باورها و ارزش های دینی در جامعه بیشتر بهره گرفته شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha