جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین قریشی، مدیریت جهادی را از بندهای بیانیه گام دوم انقلاب و نیاز امروز کشور دانست و گفت: در این بیانیه رهبر انقلاب به مدیریت جهادی اشاره کرده است و این امر امروز باید در عرصه تبلیغ دین هم صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی شامگاه شنبه در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: باید از فیوضات ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را کرد و نباید تبلیغ دین و توصیه به دیگران بر استفاده از فرصت‌های ماه ضیافت الهی، ما را از عمل به اعمال آن غافل کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط روحانیون مطالعه و در ماه رمضان  برای مردم تشریح و از مسئولین برای عملیاتی شدن آن مطالبه شود.

وی اضافه کرد: معنویت و اخلاق از تاکیدات مهم رهبر انقلاب در این بیانیه است، روحانیت به عنوان سکّاندار و داعیه‌دار دین‌داری در جامعه مهم‌ترین مخاطب رهبر انقلاب هستند و باید در جهت نهادینه شدن  اخلاق و معنویت در بین مردم تلاش کنند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: امروز دشمنان در همه زمینه‌ها بی‌دینی، شهوت و دنیا پرستی را تبلیغ و در جامعه تزریق می‌کنند و علما باید در مقابل این حملات قیام کرده و معنویت را به جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، مدیریت جهادی را از بندهای دیگر بیانیه گام دوم انقلاب و نیاز امروز کشور دانست و بیان داشت: در این بیانیه رهبر انقلاب به مدیریت جهادی اشاره کرده است و این امر امروز باید در عرصه تبلیغ دین هم صورت بگیرد؛ امروز مردم علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمنان، به روحانیت و علما اعتماد دارند و روحانیون باید از این این فرصت برای تبلیغ دین و تبیین دستاردهای انقلاب استفاده کنند و در همه زمینه‌ها عمل به وظیفه و اخلاص را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha