پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه/ روحانیون و خواهران مبلغه باید بیانیه گام دوم را در برنامه های تبلیغی خود نه تنها در ایام ماه مبارک رمضان، بلکه در طول سال برای مخاطبان و جوانان تبیین کنید.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در مدیریت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه افق و نقشه را نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی برای ملت ایران ترسیم کرده اند، لذا شما روحانیون طرح هجرت و خواهران مبلغه باید این بیانیه را در برنامه های تبلیغی خود نه تنها در ایام ماه مبارک رمضان، بلکه در طول سال برای مخاطبان و جوانان تبیین کنید.

معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین ادامه داد: بیانیه مقام معظم رهبری به قدری شفاف و دقیق است که بزرگان چون آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر جامعیت و دقیق بودن آنتاکید بسیار داشتند.

وی ضمن شکرگزاری نعمت ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد:  امروز در راس انقلاب ما رهبری شجاع، حکیم، مقتدر، دشمن شناس و عالم قرار دارد که دیگر کشورها  از داشتن چنین نعمتی برخوردار نیستند، لذا باید همیشه شکرگزار نعمت ولایت باشیم.

حجت الاسلام فغانی عنوان کرد: وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در سراسر گیتی به برکت مجاهدت های امام خمینی (ره)، خون شهدا و ولایت فقیه در دنیا مطرح بوده و می درخشد.

وی، داشتن مدریت جهادی را از مهم ترین نیارهای کشور دانست و بیان کرد: باید در فعالیت ها و برنامه های خود مدیریت جهادی و روحیه انقلابی داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha