پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی درپیامی تصریح کرد: وظیفه می دانم از یکایک هموطنان عزیز و نهادها و دستگاه های مسئول و جوانان پرشور و بویژه علما و روحانیان گرانقدر واستادان و طلاب ارجمند و گروه های تبلیغی و جهادی حوزوی و مدیران گرامی نهادهای حوزوی و مدیران محترم حوزه های استانی و مدارس و مراکز حوزوی و ستادهای مرکزی و استانی حوادث غیر مترقبه حوزه های علمیه صمیمانه و فروتنانه بدلیل خلق حماسه یاری رسانی به هموطنان عزیز سیل زده تقدیر و تشکر نمایم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی از همه کسانی که با کمک های خود در حادثه سیل خلق حماسه کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و در ادامه ۵ توصیه به مبلغان و مسئولان در این زمینه کرده است که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که از حادثه ناگوار سیل گذر کردیم وظیفه می دانم از یکایک هموطنان عزیز و نهادها و دستگاههای مسئول و جوانان پرشور و بویژه علما و روحانیان گرانقدر و استادان و طلاب ارجمند و گروه های تبلیغی و جهادی حوزوی و مدیران گرامی نهادهای حوزوی و مدیران محترم حوزه های  استانی و مدارس و مراکز حوزوی و ستادهای مرکزی و استانی حوادث غیر مترقبه حوزه های علمیه صمیمانه و فروتنانه بدلیل خلق حماسه یاری رسانی به هموطنان عزیز سیل زده تقدیر و تشکر نمایم .

      بیاری خداوند متعال این حادثه  زمینه ای برای تجلی همبستگی ملی و ایمانی و انقلابی شد ودر این میان روحانیت و حوزه های علمیه جلوه ای ماندگار از خدمت به ملت رقم زدند و حضور بیش از ده هزار نفر از طلاب و اساتید و روحانیون نشانی از این پیوند استوار روحانیت و ملت بود.

        اینک  در آستانه ماه شریف رمضان نکاتی را یادآور می شوم :

       ۱ . باتوجه به دامنه و ابعاد گسترده زیان ها و رنج های هموطنان عزیز سیل زده جریان مردمی و صمیمی امداد و کمک ها باید استمرار یابد و روحانیون گرانقدر و حوزه های علمیه باید در ماه مبارک رمضان آن را تبلیغ و ترویج نمایند .

       ۲ . استمرار  حضور خالصانه روحانیت ارجمند و نهادهای حوزه ای و فرهنگی و تبلیغی و گروه های تبلیغی و جهادی حوزوی در کنار مردم عزیز  استان های سیل زده بویژه خوزستان قهرمان  با هماهنگی های لازم بمنظور امداد و کمک های فرهنگی باید برنامه ریزی و در طول ماه مبارک و تابستان تداوم  یابد.

         ۳ .  ستادهای مرکزی و استانی حوادث غیر مترقبه حوزه های علمیه  بویژه در استان های سیل زده باید در ماه مبارک رمضان و پس از آن به نقش هماهنگ سازی و برنامه ریزی خود استمرار بخشند و استان های معین نیز به مساعدت خود ادامه دهند.

     ۴ . مدیران ارجمند حوزه و مدارس و مراکز حوزوی برای پیشرفت علمی و تحصیلی و تهذیبی طلاب و فضلای گرامی و جبران تعطیلات بخاطر امداد سیل زدگان برنامه ریزی نمایند .

     ۵  . ضمن تقدیر و سپاس از همه مسوولان و دستگاه ها و نهادها ، از مسوولان ودولت  محترم انتظار می رود  در رسیدگی به مشکلات مردم عزیز و هم وطنان آسیب دیده و بازسازی روستاها و شهرهای خسارت دیده بویژه خوزستان قهرمان تسریع نمایند  .

علی رضا اعرافی

 مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha