جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رشیدیان- رئیس سازمان حج و زیارت

حوزه/ رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به خدمات حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر در خدمت رسانی به زائران، گفت: ایشان یکی از چهر‌ه‌های خدوم کشور هستند که بر مسائل جهان اسلام احاطه دارند و برای ارتقای حج و زیارت ایده‌هایی نویی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در امور حج و زیارت که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به خدمات حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر در خدمت رسانی به زائران و امور آموزشی و پژوهشی سازمان، گفت: ایشان یکی از چهر‌ه‌های خدوم کشور هستند که بر مسائل جهان اسلام احاطه دارند و برای ارتقای حج و زیارت ایده‌هایی نویی داشتند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی فراوانی در امور حج و زیارت انجام دادند و پژوهشکده تخصصی با موضوع حج و زیارت را تاسیس کردند و الان ۱۴۰۰ عنوان مجله و پژوهش برای بهتر شدن و ارتقاء وضعیت حج زائران، به ویژه در بعد آثار فردی و اجتماعی این واجب دینی انجام گرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: ایشان چهره‌ای مردمی و مشورت پذیر بودند و همیشه از کارگزارن حج و زیارت حمایت می‌کردند. حال با درایت رهبر معظم انقلاب یکی از کارشناسان و فرزندان حوزه علمیه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ادامه دهنده این مسیر نورانی خواهند شد تا همه در کنار هم بتوانیم تعاملات گسترده تری را در جهان اسلام برقرار کنیم.

 

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha