شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 491223
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر اهتمام جدی بر ارتقای سطح علمی زائران داشتند و بدین منظور ستادی علیه شبهات وهابیت تشکیل دادند تا عرصه بر آن‌ها تنگ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، با بیان ویژگی‌های مثبت شخصیتی و سازمانی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، گفت: ایشان با خدمتگزاری سخت کوشانه و دغدغه‌مند خود در راستای  تحقق منویات مقام معظم رهبری عمل کردند و با تعامل خود با مراجع تقلید توانستند مدیریت مناسب در موقعیت‌های بحرانی داشته باشند و ما این موضوع را از ایشان شاهد بودیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در ادامه افزود: آقای قاضی عسکر در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی فعال بودند و نظارت بر صدها تولید علمی و پژوهش‌های بنیادین را بر عهده داشتند. همچنین اهتمام جدی بر ارتقاء سطح علمی زائران داشتند و بدین منظور ستادی علیه شبهات وهابیت تشکیل دادند تا عرصه بر آن‌ها تنگ شود.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اینکه هر مسئولیتی یک نعمت الهی است، گفت: خداوند با اعطای هر نعمتی به انسان یک وظیفه و حقی را از ما انتظار دارد و باید در این راستا کوشا و متعهد باشیم.

وی در پایان برای حجت الاسلام والمسلمین نواب، نماینده جدید ولی فقیه در امور حج و زیارت آرزوی موفقیت کرد.

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha