جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس پلیس امنیت عمومی  قم

حوزه/ رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: سامانه ناظر جهت کاهش بدحجابی های استان قم از ابتدای سال جاری کار خود را آغاز کرده و با موارد نافی عفت در استان برخورد خواهد کرد. آثار این سامانه در کاهش بدحجابی های استان بسیار مطلوب بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،   سرهنگ پیام کاویانی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله اعرافی که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: در زمینه سامانه ناظر یکی از برنامه های اصلی نیروی انتظامی استفاده از فناوری های نوین جهت افزایش نظارت پلیسی در سطح جامعه بوده و قدرت نرم جامعه در سطح جامعه رو به رشد باشد، طوری که مجرمین بدانند در چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند.

وی افزود: بر اساس سامانه ناظر افرادی به عنوان نماینده پلیس معرفی می شوند و پیامک هایی را به سامانه ارسال می کنند، پیامک های این سامانه راجع به کشف حجاب، دور دور کردن خودرو ها، حمل حیوانات و غیره بوده و برای فرد متخلف پیامد تذکر ارسال می شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در این سامانه سلسله مراتب امر به معروف رعایت شده و بار اول یک هشدار لسانی، بار دوم هشدار قانونی، مرحله سوم احضار به پلیس و مرحله چهارم توقیف خودرو است.

کاویانی با ابراز خرسندی از آثار مطلوب سامانه ناظر در کاهش بدحجابی های موجود در قم خاطرنشان کرد: این سامانه از ابتدای سال جاری راه اندازی شده و طبق ارزیابی های ما روند افزایش مظاهر فساد در جامعه کاهش پیدا کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha