جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید نماینده‌ ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی از مرکز حلال ایران در برزیل

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در راس یک هیأت عالی رتبه به منظور بررسی روند پیشرفت امور در نظارت شرعی بر ذبح، عازم کشور برزیل شده از مرکز حلال جمهوری اسلامی ایران در این کشور بازدید و با مدیرعامل و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از روند مثبت و رو به بهبود وضعیت مرکز حلال جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توجه به وظایف طلبگی از سوی کارکنانی که روحانی هستند تاکید کرد و گفت: من علافه مند نیستم مسئولان اجرایی این مرکز که خود طلبه هستند از وظایف طلبگی خود فاصله بگیرند مشروط بر آن که وظایف اجرایی که به ایشان سپرده شده نیز به بهترین نحو ممکن اجرایی گردد.

وی با تاکید بر اینکه، نظارت شرعی بر ذبح و تولید محصول حلال امر بسیار مهم و با ارزشی است، افزود: بدون شک این کار برای شما و طلبه های اعزامی در اولویت قرار دارد و شما ناظرین شرعی هستید اما هیچ گاه نباید رسالت فرهنگی و طلبگی خودتان را فراموش کنید.

وی بیان داشت: در نطارت شرعی از یکسو می‌بایست به عنوان مجموعه‌ای که متولی امور دینی و معنوی است صداقت خودمان را نشان دهیم و از سوی دیگر به دليل آن که ماهیت این کار اقتصادی است باید همه‌ کار های ما قانونی و طبق ضوابط کشور هدف باشد ، چرا که این شفافیت موجب می شود که بتوانیم با قدرت کارها را جلو ببریم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین در ادامه خطاب به مدیر عامل و کارکنان مرکز حلال گفت: کارهای شما بازتاب خوبی در ایران اسلامی پیدا کرده در عین حال ضمن داشتن سلامت نفس و اخلاق، همه فرآیند ها می بایست شفاف و بدون ابهام باشد و همه چیز ثبت و ضبط گردد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سعی کنید یک سابقه خوب و پرونده محکم ازخودتان به یادگار بگذارید و گزارش کارهای خوبتان را به مجموعه های ذیربط نیز اطلاع دهید.

گفتنی است: پیش از سخنان حجت الاسلام و المسلمین تقوی هر یک از کارکنان مرکز حلال و مدیر عامل به معرفی خود، سوابق و شرح وظایف محوله پرداخته و آخرین وضعیت کاری هر بخش را تشریح و تبیین کردند.
۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha