پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مذاهب اسلامی و الشام سوریه

حوزه/ با حضور رؤسای دانشگاه مذاهب اسلامی و الشام سوریه تفاهم نامه ای در خصوص فعالیت های پژوهشی بین دو دانشگاه امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، رییس و معاونان دانشگاه الشام سوریه با حضور در دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مختاری، تفاهم نامه همکاری فعالیت های علمی پژوهشی امضاء کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری با اشاره به مفاد این تفاهم نامه، خطاب به رئیس دانشگاه الشام، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی در خدمت دانشگاه شما است و ضمن این که از تجربه های شما استفاده خواهیم کرد، می توانیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم.

وی افزود: با این تفاهم نامه می توانیم تبادل استاد و دانشجو را در قالب تورهای علمی، در مقاطع مختلف رشته های علوم انسانی و اسلامی داشته باشیم. همچنین اساتید و دانشجویان دو دانشگاه می توانند مقالات علمی شان را در یک مجله پژوهشی مشترک به چاپ برسانند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی، اظهار داشت: برگزاری کنفرانس های مشترک و نشست های علمی فارغ از مباحث سیاسی می تواند گام دیگری در همکاری های علمی دو دانشگاه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه مذاهب اسلامی در زمینه آموزش های کوتاه مدت هم آمادگی می کند کما این که این دوره های آموزشی مشترک در برخی کشورها از جمله عراق، اندونزی، روسیه و لبنان برگزار شده است.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha