جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اگر دانشکده زن و خانواده که تنها نمونه از این نوع در کشور است، راه‌اندازی نمی‌شد، دانشگاه‌ها به سمت فمنیسم کشیده می‌شدند. چرا که علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه زنان، به دلیل نبود این رشته در کشور، در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و به دلیل نبود متخصص در حوزه زنان، به ناچار از تحصیل‌کردگان در فضای فمنیسم استفاده می‌شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین حدادی رئیس دانشکده زن و خانواده نیز حضور داشت. رئیس دانشکده زن و خانواده در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های چند سال گذشته دانشکده زن و خانواده و مشکل حاضر آن ارائه کرد

در ادامه در خصوص تداوم همکاری‌های دو مجموعه، بحث و تبادل و نظر صورت گرفت. امضای تفاهم‌نامه بین دو طرف از جمله توافقات صورت گرفته در این جلسه بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha