پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، جوانان را گنج های کشور خواند بر ضرورت استفاده از توان نیروهای جوان و تحصیلکرده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع) قروه ضمن واکاوی خطبه های نهج البلاغه گفت: آشنایی با نهج البلاغه موجب پیشرفت و آگاهی انسان می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: با ترویج علم و دانش می توان به افزایش و رونق تولید و کاهش وابستگی در کشور دست یافت و این مهم موجب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سطح گسترده ای خواهد شد.

وی بر ضرورت استفاده از توان نیروهای جوان و تحصیلکرده تاکید کرد و افزود: در وجود هر انسانی ‌استعداد و گنج هایی نهفته ای وجود دارد که با تبعیت از سیره انبیای الهی شناسایی و شکوفا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی اظهار کرد: استاد شهید مطهری در زمینه آثار دینی، فقهی، اخلاقی و...از جایگاه والایی برخوردار است. نمونه آن انتشار و ترجمه کتاب های این استاد بزرگوار به زبان ها مختلف در دنیا است.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه در پایان خطاب به طلاب و روحانیون، گفت: با ساده زیستی می توانید ترویج دهنده علم و دین الهی باشید. همچنین بنا به گفته مقام معظم رهبری حوزه ها باید انقلابی باشند و روحانیون مراقب باشند لطمه ای به ارزش های انقلاب اسلامی وارد نشود.

گفتنی است، سلسله نشست های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با همکاری مشترک دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور و مدیریت حوزه علمیه کردستان، در مدارس استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha