پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین صافی از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته گفت:در نشریه افق به مباحث روز و مسائل علمی وزن بیشتری می دهیم، در مواردی مانند پرسش‌های نو درباره حقوق زنان و یا ارز مجازی چشم اندازی طراحی شده و در یک فضای علمی و آزاد نظرات بزرگان در این زمینه منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، امروز در مراسم بازدید حجت الاسلام والمسلمین صافی از مجموعه خبرگزاری حوزه و نشریه افق حوزه عنوان کرد: مجموعه افق از سال 1381 کار خود را آغاز کرده و ما ادامه دهنده زحمات مسئولین سابق این مجموعه هستیم.

وی افزود: در دنیای معاصر مردم با آنچه هست زندگی نمی‌کنند، بلکه بر اساس آنچه می‌بینند زندگی می‌کنند و این رسانه‌ها هستند که علاقه‌ها، ذائقه‌ها و وزن ایده‌ها و مکاتب را جهت می‌دهند.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه گفت: رسانه ها تاریخ را نیز می نویسند و گزارشی که در اذهان آیندگان می ماند، گزارشی است که توسط رسانه ها پرداخته می شود و ما تلاش کردیم که وقایع حوزه را همان طور که هست ثبت کنیم و خاطره موثق حوزه مقدسه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین  برته با بیان این که آثار طلاب جوان شناسایی و در اولویت معرفی در فضای مجازی قرار میگیرند بیان کرد: در بدو تاسیس یک نشریه اطلاع رسانی حساسیت ها بسیار بالا بوده و به لطف خدای متعال پس از گذشت بیش از ۱۷ سال از آغاز فعالیت نشریه افق، آرام آرام چتر فراگیری مجموعه وسیع شده و امروز بسیاری از افراد صاحب نظر، مقاله ها، آراء و نقدهای خود را در این نشریه منتشر کرده و این مجموعه را خانه خود می دانند.

وی تاکید کرد: نکته دیگر که درباره فعالیت های نشریه افق مطرح است این است که جهت معرفی مراکز دینی و حوزوی به شهرستان ها عزیمت می شود که این کار به حوزویان شهرستانی انگیزه می دهد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه مطرح کرد: ما سعی کردیم که در نشریه افق به مباحث روز و مسائل علمی وزن بیشتری دهیم، در مواردی مانند پرسش‌های نو درباره حقوق زنان و یا ارز مجازی چشم اندازی طراحی شده و در یک فضای علمی و آزاد نظرات بزرگان در این زمینه منتشر می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha