پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 491298
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در منزل شهید قاسمی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با حضور در منزل شهید حجت الاسلام قاسمی گفت: از متولیان فضای مجازی این موضوع را مطالبه می کنیم که نسبت به مدیریت فضای مجازی توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که متولیان باید این ضرورت را درک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته با حضور در منزل شهید حجت الاسلام قاسمی، شهادت این روحانی خدوم را به خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

 این دومین دیدار امام جمعه همدان با خانواده شهید قاسمی است؛ در دیدار هفته گذشته به عنوان نماینده حضرت آقا حامل پیام ایشان خطاب به خانواده شهید بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در رابطه با این دیدار گفت: از آن جایی که شهید قاسمی یکی از مبلغان دینی بودند، امشب با حضور در منزل این شهید مبلغ، از خانواده ایشان تقدیر خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با بیان این که پس از شهادت شهید قاسمی اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری به وقوع پیوست اظهار داشت: وحدتی که در کشور و خصوصا در استان به وجود آمد و تشییع جنازه با شکوهی که حاکی از پیوند ناگسستنی بین مردم و روحانیت بود، از جمله اتفاقات شیرین پس از این حادثه بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: آگاهی بخشی های خوبی که در این فضا اتفاق افتاد تا مردم بدانند روحانیت ملجاء و پناهگاه مردم است و سطح زندگی آنها در سطح زندگی مردم است.

وی تصریح کرد: مردم متوجه شدند روحانیت هنوز همان زندگی ساده خودشان را دارند و این شهید و باقی روحانیون همچنان در سطح زندگی مردم و یا در سطح پایین تر زندگی می کنند.

وی با اشاره به مطالبه گری هایی که نسبت به مدیریت فضای مجازی اتفاق افتاد، اظهار داشت: طبیعی است یک عده افراد همیشه به دنبال سوء استفاده هستند و حتی از شهادت یک طلبه مظلوم و مقدسات برای رسیدن به مقاصد خود نیز سوء استفاده خواهند کرد.

امام جمعه همدان یادآور شد: شایعه هایی در این زمینه مطرح شد که هیچ پایه و اساسی نداشت و متاسفانه فضایی فراهم شد و افرادی که اطلاعات کافی نداشتند به آن دامن زدند، لذا از اینجا اعلام می کنیم آنچه مستند و عقلانی است آن چیزی است که ما در این جا می بینیم.

وی، اصل فضای مجازی را بر کذب و دروغ دانست و گفت: بنده به همه کابران فضای مجازی توصیه می کنم که اصل فضای مجازی را بر کذب و دروغ بدانند، چرا که فضای مجازی فضای قابل اعتمادی نیست و بسیاری از مطالبی که در این فضا مطرح می شود کذب محض است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: به اخبار منتشر شده در فضای مجازی نباید اعتماد کرد و یا حداقل در برابر صحت ان خبر تحقیق انجام دهیم، البته لازم به ذکر است که بعضی از موضوعات آنقدر سبک است که نیاز به تحقیق ندارند بلکه فقط نیاز به تعقل دارند.

وی در پایان خطاب به متولیان فضای مجازی تاکید کرد: از متولیان فضای مجازی این موضوع را مطالبه گری می کنیم که نسبت به مدیریت فضای مجازی توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که امروز این یک موضوع ضروری است و متولیان باید این ضرورت را درک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha