شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخانه دیجیتال

حوزه/ مجموع پایان نامه های فهرست نویسی شده در پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی،‌تاکنون به بیش از ۷۲ هزار رکورد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کارشناس کتابخانه دیجیتال پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، با اعلام خبر به روز رسانی "پایگاه پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی" گفت: مجموع پایان نامه های فهرست نویسی شده در کتابخانه دیحیتالی این پژوهشکده تاکنون به بیش از 72 هزار رکورد افزایش یافت.

مهندس عیوضی کارشناس کتابخانه دیجیتالی بیان داشت: به دنبال اجرایی شدن برخی تفاهم‌نامه ها، در روزهای اخیر و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 1000 رکورد پایان نامه حوزوی از کتابخانه آیت الله حائری و 1200 رکورد پایان نامه های دانشگاهی از دانشگاه باقرالعلوم(ع) به این بانک افزوده شده تا رقم کلی پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی به ترتیب به 13146 و 59240 تعداد رسیده و جمعا شامل 72386 تعداد پایان نامه گردد.

وی افزود : برای مطالعه این مدارک علاوه بر مراجعه حضوری به محل نگهداری سند امکان مطالعه برخط بخشی از پایان نامه ها از طریق سایت کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به آدرس http://dl.isca.ac.ir/faces/home.jspx  فراهم شده است.

یحیی عیوضی در پایان آدرس دسترسی به کانال کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیام رسان‌های داخلی را به شرح زیر اعلام کرد:

پیام رسان ایتا:

  https://eitaa.com/dl_islamicdoc_com

پیام رسان سروش:

 https://sapp.ir/dl_islamicdoc_com

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha