جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سهرابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سهرابی با بیان این که دغدغه امروز ما تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: گام دوم انقلاب و اینکه آینده ما چطور رقم خواهد خورد از جمله دوران ولایت عظما و ان شاء الله ظهور، بخشی از ‌موضوع و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب است که باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همایش توجیهی تبلیغی «ضیافت نور» ویژه مبلغات استان تهران صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین سهرابی، مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان تهران با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از جمله توصیفات مهمی که در قرآن برای  ماه  مبارک رمضان آمده، گفته شده این ماه، ماه قرآن است. و در جای دیگر توصیف به روزه ذکر شده است. به عبارت دیگر خداوند متعال،‌ ماه رمضان را ظرف نزول قرآن می داند لذا روزه گرفتن در این ماه مقدمه ای است برای داشتن تقوا و اگر تقوا حاصل شد، آنگاه قرآن هدایتگر انسان متقی خواهد بود.

وی، در ادامه خطاب به مبلغات حوزه علمیه تهران، گفت: معارف قرآنی باید سر لوحه تبلیغی ما باشد، لذا وظیفه مبلغین است که ضروری ترین معارف قرآنی را فرا بگیرند و سپس آن را برای مردم تبیین نمایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با بیان این که دغدغه امروز ما تحقق گام دوم انقلاب است، افزود: گام دوم انقلاب و اینکه آینده ما چطور رقم خواهد خورد از جمله دوران ولایت عظما و ان شاء الله ظهور، بخشی از ‌موضوع و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب است که باید برای مردم تبیین شود. 313/42

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha