پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاندار مشهد

حوزه/ استاندار خراسان رضوی، در دیدار رئیس جامعه المصطفی العالمیه مشهد گفت: هدف اصلی انقلاب اسلام همین است که فرهنگ و معارف اسلامی گسترش پیدا کند که به درستی جامعه المصطفی با تدبیر مقام معظم رهبری تاسیس شده و درسطح بین المللی در این جهت فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر، رئیس جامعه المصطفی العالمیه مشهد ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با مجموعه فاخر المصطفی بیان داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق نصیبم شد تا با این نهاد ارزشی که در جهت گسترش فرهنگ و اسلام ناب محمدی در سراسر دنیا تلاش می کند آشنا شوم.

علیرضا رزم حسینی افزود: هدف اصلی انقلاب اسلام همین است که فرهنگ و معارف اسلامی گسترش پیدا کند که به درستی جامعه المصطفی با تدبیر مقام معظم رهبری تاسیس شده و درسطح بین المللی در این جهت فعالیت دارد.

وی در ادامه به تبیین ظرفیت های موجود استان خراسان رضوی اشاره و ادامه داد: آمادگی داریم که همراه با معاونین استانداری، با هدف خدمت به جامعه اسلامی و انسانی و تقویت این نهاد دینی و فرهنگی، از مجموعه فاخر المصطفی مشهد دیدن کنیم و بنا به نیاز مجموعه، اگر کمکی از ما ساخته است، همکاری لازم و شایسته ای داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین به مدل توسعه اقتصادی خود اشاره و تصریح کرد باید به سمتی برویم که در حوزه اقتصادی کارهای مهمی صورت بگیرد، اگر یک الگوی حکومت داری موفق ارائه بدهیم جذابیت حکومت دینی مان به مراتب بیشتر اثرگذاری خواهد داشت.

رزم حسینی اظهار کرد: نتوانستیه ایم فرهنگ توانمندسازی را در کشور به درستی توسعه دهیم، لذا روحانیت و عالمان دینی در این جهت نقش بسیار مهمی دارند که باید به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر نیز در این دیدار با اشاره به محور فعالیت های جامعةالمصطفی، به تبیین فعالیت ها و ظرفیت های بین المللی این نهاد پرداخت.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه مشهد،  خدمت به جامعه انسانی و تلاش برای وحدت امت اسلامی را از اهداف عالیه المصطفی ذکر کرد و آموزش معارف دینی برای اهل تسنن را مصداق بارز عمل به این اهداف عنوان کرد.

وی ضمن تحسین و تقدیر از سیاست ها و اقدامات موثر استاندار خراسان رضوی، اعلام آمادگی کرد تا در جهت رشد و تعالی شهر مقدس مقدس از هیچ اقدامی دریغ ننماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha