جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسسه پيامبر اعظم ساري

حوزه/ دو فصلنامه علمی - ترویجی الاهیات قرآنی مربوط به موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری، در جشنواره ملی محصولات قرآنی کشور حائز رتبه نخست شد.

آقای دکتر محمود دیانی، رئیس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران ضمن اعلام این خبر بیان کرد: در اختتامیه سومين جشنواره محصولات قرآنی کشور که با حضور آقای قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی در ساری برگزار شد؛ دوفصلنامه علمی - ترویجی الاهیات قرآنی، به عنوان برترین نشریه مکتوب پژوهشی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: دوفصلنامه علمی ترویجی الاهیات قرآنی وابسته به موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری به مدیرمسئولی حجت الاسلام دکتر هاشمی و سردبیری حجت الاسلام دکتر زکوی  با رویکرد کلامی در مهر 1392 مجوز فعالیت خود رو از معاونت پژوهش حوزه علمیه قم دریافت  کرد و در سال 1396حائز رتبه (علمی- ترویجی) شده و اکنون در آستانه کسب رتبه علمی-پژوهشی شدن است.

رئیس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری تصریح کرد:  9نفر از هیات علمی دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور، جزو هیات تحریریه این مجله هستند و بیش از 30 عضو هیات علمی در قسمت داوری مقالات با دفتر مجله همکاری می کنند.

وی تاکید کرد: تاکنون 10 شماره از این مجله چاپ شده و صدها نفر از اساتید، محققان و دانشجویان مقطع کارشاسی ارشد و دکتری در حوزه الاهیات،  مقالات خود را به این مجله ارسال کرده اند که پس ار داوری و کسب امتیاز لازم به چاپ رسیده است.

 قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، در اختتامیه سومين جشنواره محصولات قرآنی کشور در ساری، شمار آثار رسیده به اين جشنواره را ۳۲۳ اثر قرآنی از استان‌های مختلف اعلام و اظهار كرد: نشریات مکتوب، فیلمنامه، داستان، تصویرگری، ایده‌های قرآنی و غیره از جمله بخش‌های این جشنواره بوده است.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از استان‌های مختلف بوده که بیشترین آثار از تهران، مازندران و قم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha