سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
همایش طلایه‌داران تبلیغ

حوزه/ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلیبر در همایش طلایه داران تبلیغ این شهرستان از اعزام ۸۵ مبلغ به روستا های کلیبر، خداآفرین و آبش‌احمد برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، در واپسین روز ماه شعبان، همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان کلیبر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید حسن موسوی، امام جمعه کلیبر در این همایش با بیان اینکه روحانیون بدون اخلاص اثرگذاری معنوی نخواهند داشت، گفت: اهمیت روحانیت و فرصت‌ها و زمینه‌هایی که در طول سال برای آنان ایجاد می‌شود، بر دشمنان پوشیده نیست. 

وی اخلاص، داشتن اطلاعات کافی، عدالت و رعایت فصاحت و بلاغت در کلام را از ویژگی‌های مبلغان دین دانست و افزود: دشمنان از ماه محرم و ماه رمضان می‌ترسند و برای روحانیون این ماه‌ها فرصتی است تا با استفاده درست جلوی دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه کلیبر افزود: لباس رمقدس روحانیت، لباسی برای خدمت به اسلام و دین است و ما موظفیم با اخلاص کامل به مردم خدمت کنیم. ماه مبارک رمضان را که فرصتی مغتنم و ارزشمند است باید جدی گرفت و از آن نهایت استفاده را برد.

حجت الاسلام همت زاده مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلیبر نیز در این همایش با تأکید بر اینکه تبیین بیانیه گام دوم در اولویت تبلیغ ماه مبارک رمضان قرار گیرد، اظهار داشت: برای ماه مبارک رمضان امسال ۸۵ مبلغ به  روستاهای شهرستان‌های کلیبر و خداآفرین و بخش آبش‌احمد اعزام شده‌اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha