پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رحیم صفری

حوزه/ معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امورخيريه فارس از برگزاری ۱۱۵ جلسه تفسیر قرآن مبلغین در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری، ظهر امروز در نشست رسانه ای برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه های ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال های گذشته از امروز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 96 مبلغ اعزامی از قم و 100 مبلغ بومی جهت تبلیغ دین مبین اسلام به سطح استان اعزام شده اند، افزود: برنامه ویژه ای که امسال نسبت به گذشته برگزار می شود برگزاری جلسات تفسیر است که 115 جلسه توسط همین مبلغین در سطح استان برگزار می شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف وامورخيريه استان فارس خاطرنشان کرد: همچنین چهار نفر از مبلغین اعزامی از قم عضو جامعه تفسیر قم هستند که جلسات آنان به مدت سی روز در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به حضور مبلغین زباندان از قم اشاره کرد و بیان داشت: نیکی دیگر از برنامه های ویژه امسال حضور روحانیون و مبلغین زباندان است که با توجه به اینکه در اردیبهشت قرار داریم و قطعا شاهد حضور بسیاری از توریست ها در شیراز خواهیم بود، به همین دلیل  از مبلیغن زباندان جامعه المرتضی قم دعوت کرده ایم که علاوه بر مسجد نصیر الملک، در حرم علی بن حمزه(ع) نیز برای ارائه خدمات گردشگری مستقر خواهند شد.

حجت الاسلام صفری عنوان کرد: بیش از 80 درصد اماکن مذهبی در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه است به همین دلیل برنامه هایی که در فارس اجرا می شود در کشور بی نظیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha