پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حوزه علمیه پلدختر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: امسال به دلیل وقوع سیل، آزمون کتبی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان لرستان برگزار نشد.

حجت الاسلام  والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به پذیرش داوطلبان ورود به حوزه علمیه در برخی از شهرهای سیل زده، بیان داشت: امسال به دلیل وقوع سیل، آزمون کتبی برای داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان لرستان برگزار نشد و علاقمندان به صورت دوره ای برای ورود به مدارس علمیه در مصاحبه های شفاهی شرکت خواهند کرد .

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرستان های استان لرستان، امتحانات طلاب بصورت هماهنگ در مدارس علمیه برگزار نخواهد شد و به مدارس اجازه داده شده برای جبران روزهای تعطیل در ایام سیل، در یک بازه زمانی امتحانات پایان سال را برگزار کنند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه برخی از مدارس نیز پس از ماه مبارک رمضان امتحانات پایان سال را برگزار می کنند، گفت: با شروع ماه مبارک رمضان، طلاب و اساتید مدارس علمیه استان لرستان به تبلیغ در مساجد روستایی و شهری خواهند پرداخت و علاوه بر بیان احکام و مسائل شرعی، سیره اهل بیت (ع) را در بین مخاطبان فرهنگ سازی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha