جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 سریال  دلدار

حوزه/ شبکه دوم سیما ، ماه مبارک رمضان امسال چه با سریال " دلدار" و چه مستندهای جذابی چون "از لاک جیغ تا خدا" و نیز برنامه های تولیدی و ترکیبی همچون " هزار راه نرفته" ، ویژه برنامه های جذابی را برای مخاطبان تلویزیونی تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همچون دیگر شبکه های سیما به خصوص شبکه های اول، دوم و تا حدودی شبکه پنجم، شبکه 2 نیز با ویژه برنامه های قابل توجهی وارد ماه مبارک رمضان شده است.

ويژه برنامه معارفي "كوي محبت"محصولی از گروه اجتماعي و فرهنگي این شبکه به تهيه كنندگي و اجراي سيدمصطفي موسوي است كه با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه، شخصيت ها و كارشناسان، هدفش را تبیین و تعمیق معارف اسلامي قرار داده که در این ایام به ویژه شب های قدر از عتبات عاليات پخش می شود.

همچنین "شفا" عنوان برنامه اي تركيبي است كه با رويكرد ايجاد حال خوب و حس اميدواري و در راستای توسعه فرهنگ كمك رساني و شناخت و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در اين ايام روانه آنتن تلویزیون مي شود. تهيه كننده این برنامه علي اكبر كريمي است كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 در جدول پخش برنامه ها قرار دارد.

فصل نوین مجموعه شناخته شده "هزار راه نرفته" از دیگر توليدات شبكه دو سيماست که به طور ویژه در ماه رمضان امسال پخش می شود.

 اين برنامه به تهيه كنندگي ناهيد سادات شريفي، با حضور گروهي از كارشناسان و اعضاي هيات علمي دانشگاه هاي شهيد بهشتي و تهران، به طرح مساله و بررسي مسائل مربوط به خانه و خانواده، پیش از ازدواج، طلاق و بعد از جدايي خواهد پرداخت و در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 19 و30 دقيقه روانه آنتن مي شود.

ادامه ی فصل ششم مستند جذاب و پرمخاطب "از لاك جيغ تا خدا" نیز در ماه رمضان هر روز از ساعت 18 به روی آنتن می رود؛ اين برنامه كاري از گروه خانواده به تهيه كنندگي هاشم تفكري بافقي و با محوريت تكريم حجاب و بانوان محجبه است كه همراه با روايت هايي از بانواني كه به تازگي موفق به بهره مندي از پوشش چادر شده اند، روايت مي گردد و انصافاً هم در سال های اخیر در امر الگوسازي براي جامعه دختران و زنان كشور با محوریت معرفی حجاب برتر تا حدود زیادی موفق بوده است.

برنامه " کام شیرین" از دیگر برنامه های تولیدی شبکه 2 است که فصل پنجم آن در این ایام

با هدف مهارت آموزي و آموزش تكنيك هاي والدگري و تربيت فرزند در مباحث مختلف و سنين گوناگون، از سوی كارشناسان به بحث و گفت وگو گذاشته مي شود.

 محمد كاظم زاده و رضا ناظري به عنوان روان شناس در برنامه حضور دارند و ثريا بناكار اجراي اين برنامه را عهده دار است که روزهاي زوج هفته حول و حوش ساعت 17 این برنامه برای مخاطبان پیگیر به خصوص خانواده ها پخش می شود.

همچنین برنامه  "نمادو" دوربين شبكه دو در سراسر كشور و كاري از گروه دانش و اقتصاد است در ايام ماه رمضان با گزارش هايي خاص از استان ها و مناطق مختلف كشور پيرامون انعكاس مراسم ويژه اين ماه به روی آنتن می رود.

جنگ شبانگاهي رمضان نیز تقریباً هر شب حوالي ساعت 23 و 30 دقيقه به صورت زنده پخش می شود که در آن کوشیده شده تا در كنار ايجاد فضايي معنوي، حالي خوب با تولید یک برنامه ترکیبی به مخاطبان هدیه داده شود.

و اما در خصوص سریال شب های ماه رمضان شبکه دوم سیما نیز باید به سریال "دلدار" كاري جدید از برادران محمودي اشاره کرد که در این ماه، ساعت 21 و 30 دقيقه پخش می شود. "دلدار" يك داستان جذاب را محور قرار داده كه در بستر عشق و اتفاقات اجتماعي كه جوانان درگير آن هستند، ماجراهای جذابی در آن رخ می دهد.

از جمله بازیگران اصلی این سریال می توان به محمدرضا غفاري، الناز حبيبي، مريم بوباني، بهزاد فراهاني، پريوش نظريه، همايون ارشادي،كمند اميرسليماني، نيما رئيسي و پيمان جعفري اشاره کرد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha