جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری نشست‌های «ذکر مبارک» در این یگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد، صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین زمان بلکه طلایی‌ترین فرصت‌ها برای خودسازی، ترک گناه و  نزدیک شدن به خداست و باید از این فرصت نهایت استفاده و بهره برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سعی کرده‌ایم برنامه‌های ویژه‌ و متناسب با شرایط کاری و همچنین امکانات  برای کارکنان تیپ در نظر داشته باشیم، ادامه داد: باید شرایطی فراهم کنیم تا بتوانیم جوانان  بهترین بهره از فضای معنوی این ماه بهره برند.

وی با تاکید بر اینکه محافل ترتیل خوانی  قرآن در ماه مبارک رمضان با نظم خاصی و با محتوای بسیار غنی برگزار شود تا بتوان حداکثر بهره‌برداری را از قرآن در این ماه عزیز ببریم، یادآور شد:  11نشست‌ ذکر مبارک در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سعی کرده‌ایم دو نشست بصیرتی نیز در این ماه مبارک داشته باشیم، تصریح کرد: این ماه پربرکت سرشار از معنویت است که باید در این ماه برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای مردم برگزار شود تا شاهد افزایش نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های اخلاق با حضور اساتید اخلاق هم‌استانی در این ماه مبارک برگزار خواهیم کرد، گفت: 4 محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان برتر هم‌استانی برگزار می‌کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha