جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
به بهانه روز معلم

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة الله شیراز معلم را سنگر بان اقلیم ایمان دانست و خاطرنشان کرد: معلم ارزش و بهایی است که انسان می تواند دیگران را به راه خداوند هدایت کند، معلم امانت داری است که غیر از امانت های دیگر است چراکه انسان امانت اوست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حسین علیزاده ظهر امروز در نشست رسانه ای هفته عقیدتی سیاسی که در سالن فرماندهی سپاه ناحیه بقیه الله برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) در بیانات خود پیرامون شخصیت شهید مطهری می فرمایند شهید، در عمر کوتاه خود اثرات مطولبی به جای گذاشته است، اظهار داشت: آثار شهید مطهری استثنا و اثر بخش بوده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری توانست راهگشا در تمام عرصه های دینی باشد، افزود: شهید کتب ارزشمندی را برای جامعه به یادگار گذاشته اند که امروزه طلاب، پاسداران و همه آحادی که در عرصه علوم دینی فعالیت می کنند از آن بهره می گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله(عج) شیراز تصریح کرد: انسانی که می خواهد در مسیر دین گام بردارد باید مانند امام و شهید مطهری به گفته های خود عمل کند، شهید مطهری با یاری کردن امام(ره) عمل خود در انجام فعالیت ها را نشان داد.

وی جایگاه معلم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با نگاهی ژرف می توانیم نقش معلم را در جامعه جستجو کنیم، البته اول معلم عالم، ذات اقدس الهی یعنی خداوند است که حضرت آدم را تعلیم می دهد.

حجت الاسلام علیزاده، معلم را سنگر بان اقلیم ایمان دانست و خاطرنشان کرد: معلم ارزش و بهایی است که انسان می تواند دیگران را به راه خداوند هدایت کند، معلم امانت داری است که غیر از امانت دیگری است چراکه انسان امانت اوست.

تبیین اندیشه های شهید مطهری

سرگرد شهاب احمدی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بقیه الله(عج) شیراز هم در این نشست رسانه ای، با اشاره به اهداف برگزاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: یکی از اهداف مهم در برگزاری برنامه هفته عقیدتی سیاسی تبیین افکار شهید مطهری در جامعه و آشنایی جوانان با اندیشه های ایشان است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بقیه الله شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته عقیدتی سیاسی با هفته معلم تقارن پیدا کرد، به همین دلیل سرکشی از 20 مدرسه و تقدیر از اساتید آنان به عمل آمد.

وی برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری و شناساندن افکار ایشان به دانش آموزان را از دیگر برنامه ها اعلام و عنوان کرد: از این رو می طلبد هر ساله این برنامه ها را برای نسل جدید بیش از گذشته بیان و تبیین کنیم.

احمدی از اجرای 13 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبرداد و ابراز کرد: تبیین شعار سال یکی از برنامه های ویژه در این هفته است، چراکه همه می دانیم موضوع اقتصاد و معیشت از اهمیت بالایی برخوردار است و می طلبد در سبک زندگی، فرهنگ خود را تغییر دهیم به دلیل اینکه دشمن می خواهد از این ضعف استفاده کند.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اکنون پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی در گام دوم آن به سر می بریم، باید به سوی راه و مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند حرکت کنیم، ما نیز در برگزاری برنامه ها این هدف را دنبال می کنیم؛ اگر مردم نیز نقش خود را در بیانیه گام دوم بدانند قطعا وضعیت نیز از این بهتر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha