جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز خدمات-انزلی

حوزه/ حجت الاسلام محمد لاکانی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه گیلان به همراه تنی چند از مسئولین این مرکز، از مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها بندرانزلی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان؛ حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه گیلان به همراه تنی چند از مسئولین این مرکز، از مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها بندرانزلی بازدید کرد.

در این دیدار حجت الاسلام جوادی، مسئول امور فرهنگی و معیشت و آقای نبی زاده مسئول سلامت و پذیرش، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه گیلان را همراهی کردند و با حضور در میان طلاب، به شرح برنامه های مرکز خدمات برای طلاب و روحانیون پرداختند.

حجت الاسلام لاکانی در دیدار با طلاب حوزه علمیه خواهران انزلی با اشاره به جایگاه طلاب و لزوم حفظ کرامت ایشان، تصریح کرد: طلاب و مبلغان در نهایت ساده زیستی و با تحمل سختی های امرار معاش، در برابر هجمه های دشمن ایستاده اند.

وی درخصوص رسالت مرکز خدمات در قبال طلاب و روحانیون اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه تلاش می کند تا با اجرا نمودن طرح های مختلف، طلاب و روحانیون را در عمل به وظایف خود یاری نماید.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست حجت الاسلام جوادی و آقای نبی زاده به سوالات طلاب پیرامون امور بیمه ای و برنامه های فرهنگی مرکز خدمات برای طلاب پرداختند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha