پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش بیانیه گام دوم انقلاب در شیراز

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) شیراز از برگزاری همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در شیراز خبر داد.

 محمود محمودی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این همایش روز پنج شنبه 19 اردیبهشت، ساعت 21:30 دقیقه سالن ورزشی امام جواد(ع) میانرود برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی محمود امیری، مدیحه سرایی و دکلمه حماسی سعید سلیمانی و تجلیل از بسیجیان برتر نیز از جمله برنامه های این همایش خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) شیراز با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این بیانیه مسیر طی شده و مسیر پیش‌ رو را در یک نقشه راه روشن در اختیار مردم قرار داده است، تصریح کرد: وظیفه ما نیز تبیین و تشریح این نقشه راه است، از این رو تصمیم به برگزاری همایش تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب گرفته ایم.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در این چهل سال گذشته چالش‌ها و بحران‌ها را پشت سر گذاشته و اکنون نیز بیانیه گام دوم انقلاب، استقرار تمدن نوین اسلامی به دست ملت ایران خواهد بود.

محمودی با اشاره به اینکه میراث انقلاب باید به نسل های آینده انتقال پیدا کند، خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین همایش هایی قطعاً خواهیم توانست این امر مهم را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha