جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به همکاری و تعامل آموزش و پرورش با حوزه علمیه اشاره کرد و با مثبت ارزیابی کردن این تعامل خاطرنشان کرد: حوزه همواره پشتیبان امینی برای دستگاه تعلیم و تربیت بوده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، علم آموزی همراه با تربیت دینی را یک اصل مهم در دستگاه تعلیم و تربیت دانست و گفت: تنها آموختن علم بدون تربیت دینی اثری در جامعه نخواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آموزش در مراکز علمی باید با پرورش همراه باشد، افزود: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم ترین مراکز آموزشی کشور باید توجه به تربیت دینی را جز اولویت های خود قرار دهد.
 

حجت الاسلام صادقی همچنین با اشاره به این که تقویت بعد معنوی دانش آموزان مدارس امری ضروری است، ادامه داد: امروز وظیفه مدارس در آموزش و پرورش تربیت و پرورش نسلی در تراز انقلاب اسلامی است.
 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به همکاری و تعامل آموزش و پرورش با حوزه علمیه اشاره کرد و با مثبت ارزیابی کردن این تعامل خاطرنشان کرد: حوزه همواره پشتیبان امینی برای دستگاه تعلیم و تربیت بوده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دانش آموزان و نسل جوان جامعه ما با هجمه ها و آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجه هستند، افزود: تربیت دینی نسل جوان یکی از راه های مقابله با این آسیب های خطرناک است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه پیشرفت تکنولوژی علاوه بر محاسنی که دارد معایبی را نیز با خود به همراه داشته است، تصریح کرد: باید با ترویج ارزش های دینی در نسل جوان و همچنین آگاه کردن آنها نسبت به توطئه ها و هجمه های دشمن، مانع تحقق توطئه های دشمنان شویم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آموزش و پرورش وظیفه پرورش مدیران و آینده سازان کشور را عهده دار است، بیان داشت: به همین دلیل باید ارزش های معنوی و اخلاقی در برنامه های آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت همواره در اولویت باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به حضور مبلغان دینی در سطح مدارس استان اشاره کرد و با بیان این که همکاری و تعامل حوزه و آموزش و پرورش موجب تقویت روح معنویت و دینداری در دانش آموزان خواهد شد، تصریح کرد: به طور حتم تقوی حضور مبلغان دینی در سطح مدارس آثار و برکات بسیار خوبی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که شبهه افکنی در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و نسل جوان یکی از اهداف و برنامه های دشمنان علیه دین و انقلاب است، افزود: امروز نسل جوان جامعه با شبهات بسیاری در مسائل دینی مواجه است که راه پاسخگویی به این شبهات تعامل و حضور پررنگ مبلغان دینی در محافل و مراکز علمی و آموزشی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha