شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: در این برهه حساس نیازمند مدیریت جهادی هستیم تا همانند دوران دفاع مقدس بتوانیم مشکلات و بحران ها را با عزت و افتخار پشت سر بگذاریم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: طلاب و روحانیون باید در ماه رمضان بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در ادامه با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، بیان کرد: مردم مظلوم غزه ایستادگی ومقاومت را در برابر رژیم جعلی اسرائیل را حفظ کرده و موشک های هراس آور آنها خواب راحت را از صهیونیست ها گرفته است.

وی به تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: در این برهه حساس نیازمند مدیریت جهادی هستیم تا همانند دوران دفاع مقدس بتوانیم مشکلات و بحران ها را با عزت و افتخار پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام صفی خانی بیان کرد:حضور مردم در صحنه های مختلف و ولایت فقیه عواملی هستند که کشور را در برابر عربده کشان و استکبار جهانی با عزت و اقتدار حفظ کرده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha