سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام مالکی در نشست بررسی نحوه ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان

حوزه/ در ایام سیل، طلاب خوزستانی از سویی با اشکالات شیخ انصاری در رسائل و از سوی دیگر با سیل و بحران‌های برخاسته از آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام مالکی، مسئول کمیته فعالان حوزوی ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، در نشست ارائه گزارش اقدامات و بررسی نحوه ادامه امدادرسانی این ستاد که با حضور آیت‌الله موسوی جزایری برگزار شد، اظهارداشت: پس از بازگشایی دروس مدارس علمیه که با هدف خدمت به سیل‌زدگان تعطیل شده بود، در هفته گذشته، طلاب مدارس اهواز، هم‌زمان با اشتغال به درس، نیمی از ساعات روزانه خود را به ادامه یاری‌رساندن به مردم سیل‌زده اختصاص دادند.

وی افزود: مدارس علمیه خوزستان در هفته اخیر، هم‌زمان با برپایی دروس، همچنان درگیر با مسائل امداد و خدمت‌رسانی بودند و حضور در درس، مانع یاری‌رساندن به مردم عزیز خسارت‌دیده نشده است.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اهواز، با اشاره به روحیه انقلابی طلاب خوزستان، اظهارداشت: در این ایام، طلاب خوزستانی از سویی با اشکالات شیخ انصاری در رسائل و از سوی دیگر با سیل و بحران‌های برخاسته از آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند.

حجت‌الاسلام مالکی، با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان برای مدیریت بحران سیل، دو برنامه کلان داشت، گفت: برنامه نخست؛ تقسیم استان به ۱۱ قرارگاه با محوریت مدارس علمیه که در هر قرارگاه، ستاد بحرانی با مسئولیت مدیر مدرسه علمیه منطقه تشکیل شود و برنامه دوم نیز تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان با هدف پشتیبانی قرارگاه‌های ۱۱ گانه بود که به‌خوبی این برنامه‌های کلان، مدیریت و اجرایی شد.

مسئول کمیته فعالان حوزوی ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، در پایان اظهارداشت: «رصد و شناسایی نیازها و مشکلات مناطق سیل‌زده»، «ارسال اقلام موردنیاز»، «اعزام طلاب به‌عنوان نیروهای امدادی و خدمت رسان» و «اعزام روحانیون مبلغ به مناطق سیل‌زده» بخش‌هایی از فعالیت‌های طلاب در ستاد کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خوزستان است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha