سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام یزدان پرست در نشست بررسی نحوه ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام یزدان‌پرست، گفت: بیش از ۲ هزار نفر از طلاب و روحانیون استان خوزستان در امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام یزدان‌پرست در نشست اعضای کمیته مردمی با حضور آیت‌الله موسوی جزایری گفت: بر اساس گزارش مدیریت حوزه علمیه خوزستان، بیش از یک هزار و 750 نفر از طلاب مدارس علمیه در ایام حادثه سیل، در صحنه خدمت‌رسانی حضور داشته و دارند.

وی افزود: با احتساب فعالیت طلاب درس خارج و مبلغین، بیش از ۲ هزار نفر از طلاب و روحانیون استان به یاری سیل‌زدگان شتافتند.

حجت‌الاسلام یزدان‌پرست، در ادامه خبر داد: قریب به ۲۰ درصد از این جمعیت، به فعالیت تخصصی فرهنگی و تبلیغی در زمینه‌های عمومی، و کودک نوجوان پرداختند و به‌صورت روزانه در مناطق سیل‌زده حضور داشتند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، با اشاره به حضور چشمگیر روحانیت در کنار مردم سیل‌زده تصریح کرد: درصد ناچیزی از حضور طلاب در رسانه‌ها بازتاب داشته و نیازمند اطلاع‌رسانی و فعالیت قوی در عرصه مجازی هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: بر اساس گزارش‌های میدانی، حضور روحانیت در عرصه تبلیغ و خدمت‌رسانی در ایام سیل، مؤثر در همبستگی با مردم و خنثی کننده فعالیت‌های فرق ضاله و گروه‌های معاند در استان بوده است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha