پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری دروس قرآن، اخلاق و مشاوره در حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از حضور اساتید اخلاق، قرآن و مشاوره در مدارس علمیه سطح استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» درکرمانشاه، ضمن تبریک فرارسیدن بهار قرآن، گفت: با توجه به نیاز معنوی طلاب مدارس به ایجاد فضای قرآنی و اخلاقی در ایام ماه مبارک، از وجود ۴ تن از اساتید قرآن، اخلاق و مشاوره، اعزامی از قم و بومی استان بهره مند خواهیم شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور اساتید مجرب حوزوی اثر تربیتی موثر و مطلوبی برای طلاب و مردم بوجود می آورد، افزود: از وجود استاد علوی زاده در مدارس علمیه امام خمینی(ره)، مشکاه، حافظین قرآن و آیت الله العظمی بروجردی(ره) شهر کرمانشاه و صحنه استفاده خواهیم کرد. همچنین از حضور اساتید حجج اسلام اصفهانی، صدیقی و بیگدلی در مدارس علمیه شهرستان های کرمانشاه، صحنه، سنقر، هرسین و ... بهره مندخواهیم شد.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به اینکه برای استفاده بیشتر از وجود این اساتید غیر از برنامه های تربیتی، اخلاق، قرآنی و مشاوره ای در مدارس علمیه، برنامه های دیگر در نظر داریم، گفت: برای برگزاری سخنرانی در مساجد پر جمعیت و شلوغ شهرستان ها و استفاده مردم روزه دار از مباحث قرآنی، اخلاقی و تربیتی، هماهنگی های لازم به وجود آمده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha