جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 سعید گلچی

حوزه/ مدیر آموزش، اشتغال و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی استان قم از ارایه تسهیلات مربوط به اقتصاد مقاومتی و رونق تولیدات خانگی به طلاب جامعه الزهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سعید گلچی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جلسه هماهنگی حمایت از تولیدات خانگی و طرح های اقتصاد مقاومتی طلاب جامعه الزهرا(س) که با حضور جمعی از فعالان این عرصه در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی استان قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: علیرغم کمبود اعتبارات در سال جاری، تلاش ما بر این است که حداقل 30 فقره تسهیلات اقتصاد مقاومتی به طلاب و یا فارغ التحصیلان جامعه الزهرا(س) ارایه شود.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر حدود 130 نفر از فارغ التحصیلان و طلاب جامعه الزهرا(س) در زمینه صنایع دستی و مشاغل خانگی از عرصه های مهم اقتصاد مقاومتی به فعالیت مشغول هستند و با حمایت از آن ها می توان زمینه رونق در این امور را به خوبی فراهم کرد.

مدیر آموزش، اشتغال و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین گفت: علاوه بر کمک های مالی در قالب ارایه تسهیلات ، این سازمان همچنین در رابطه با برنامه های آموزش مشاغل و نیز کمک به فروش تولیدات خانگی و اقتصاد مقاومتی خواهران طلبه جامعه الزهرا(س) با هدف کمک به تولید و همچنین معیشت خانواده های ایشان ، اعلام آمادگی می کند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر و جهت ارایه خدمات فرهنگی و آموزشی در قالب گروه های جهادی ، طلاب علاقه مند به فعالیت در این عرصه ها شناسایی شده و مورد حمایت قرار می گیرند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha