جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام فاطمی نسب

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: عملیات مهم بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر یکی از مهم ترین و حیاتی ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود و گرامی داشت این روز هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس و بزرگداشت سی وهفتمین سالروز آزاد سازی خرمشهر که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان ،ماه بندگی و نگاه کریمانه و رحیمانه خداوند متعال نسبت به بندگان است.

وی ادامه داد: اگر انسان ها با نگاه کریمانه و بخشش با دیگران تعامل و همکاری کنند، خروجی آن موضوعی به نام وحدت خواهد بود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین عنوان کرد: اگر وحدت در جامعه ای به وجود بیاید شاهد پیشرفت و موفقیت روزافزون خواهیم بود و این مهم مقدمه ای برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

وی به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: عملیات مهم بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر یکی از مهم ترین و حیاتی ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود و گرامی داشت این روز هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: در زمینه بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ستادهای نماز جمعه استان قزوین باید برنامه های ویژه ای اتخاذ کنند تا بدین وسیله اهمیت این روز بزرگ برای مردم تبیین شود.

وی اظهار کرد: بستر لازم برای راویان دفاع مقدس فراهم است تا پیش از خطبه های نماز جمعه نکات مهم این عملیات و اتفاقات مهمی که در جریان آزاد سازی خرمشهر اتفاق افتاده را برای مردم بازگو نمایند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha