سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفائی بوشهری، گفت: بنده شاهد هستم در جلسات گوناگون، هرگاه آیت‌الله جزایری حضور پیدا کردند، مطالبه گر حقوق و صدای رسای مردم خوزستان بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در بوشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تجلیل از خدمات ۴۰ ساله آیت‌الله موسوی جزایری،اظهار داشت: آیت‌الله جزایری از شخصیت‌های متقدم در میدان جهاد است که از آغاز انقلاب، ابتدا با حکم امام راحل و سپس مقام معظم رهبری در سنگر امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه حضور داشتند.

امام جمعه بوشهر، در توصیف رئیس حوزه علمیه خوزستان گفت: وی شخصیتی فاضل، متواضع، خوش‌نام، خدمتگزار و بسیار مردمی است.

وی در ادامه تأکید کرد: آیت‌الله موسوی جزایری، شخصیتی است که همواره نسبت به مردم دغدغه مند بوده و در همه عرصه‌ها مدافع حریم مردم و نیازهای مردم بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، اظهار داشت: بنده شاهد هستم در جلسات گوناگون، هرگاه آیت‌الله جزایری حضور پیدا کردند، مطالبه گر حقوق و صدای رسای مردم خوزستان بودند.

وی افزود: آیت‌الله موسوی جزایری، تلاش و مجاهدت مستمری برای رفع مظلومیت و محرومیت استان خوزستان داشته‌اند و به حمدالله مردم خوزستان، قدردان این نعمت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، با اشاره به پایان دوران خدمت آیت‌الله موسوی جزایری در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه تصریح کرد: استمرار حضور آیت‌الله جزایری در خوزستان عامل وحدت و تقویت مبانی دینی خواهد بود.

وی افزود: حضور ایشان در کنار مردم خوزستان و خدمتشان به طلاب و حوزه‌های علمیه، موجب استمرار برکت وجود این عالم بزرگوار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به دیدار اخیرش با آیت‌الله جزایری اظهار داشت: بنده مطلع هستم قم، نجف و حتی مشهد مقدس، خواستار بهره‌مندی از حضور آیت‌الله جزایری هستند.

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر در پایان، ضمن تأکید بر حضور در کنار مردم سیل‌زده خوزستان، گفت: استان خوزستان شناسنامه مقاومت، بیداری و بزرگواری ایران بوده و إن‌شاءالله همواره سرفراز باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha