جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری جلسات جزءخوانی

حوزه/ مسئول فرهنگی حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) از اجرای طرح ضیافت الهی در این بقعه همراه با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و مذهبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام محسن فاطمیان با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) همزمان با ماه رمضان سال جاری اظهار کرد: بر این اساس همه روزه جلسات جزءخوانی و تفسیر همراه با بیان احکام ویژه خواهران از ساعت ۱۰ صبح در شبستان آیت‌الله العظمی بهجت این بقعه برقرار خواهد بود.

وی افزود: برپایی سه وعده نماز جماعت (صبح‌ها به امامت حجت‌الاسلام میراحمدی طالقانی، ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام فاطمیان و مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام میراحمدی طالقانی) هم در دستور کار قرار دارد.

مسئول فرهنگی حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با بیان اینکه طی ماه مبارک رمضان امسال، هر شب مراسم جزءخوانی و آموزش روانخوانی ویژه برادران در این بقعه برگزار می‌شود گفت: این مراسم از ساعت ۲۱:۳۰ هر شب در مسجد آستان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسات سخنرانی حجت‌الاسلام میراحمدی طالقانی نیز هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) برقرار است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha