پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضا جعفری

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به اینکه رمضان بهترین فرصت است تا هویت دینی را در جامعه نهادینه کنیم، خدمات فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه تبریز به روزه‌داران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام رضا جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رمضان بهترین فرصت است تا هویت دینی را در جامعه نهادینه کنیم و حتی اگر بتوانیم تنها یک جوان را به سمت دین و مسایل شرعی سوق دهیم بهترین عبادت را انجام داده ایم.

وی افزود: در همین راستا برنامه های ویژه فرهنگی از جمله مسابقات مختلف فرهنگی قرآنی و احکام، همچنین غرفه معرفتی با حضور مبلغان دینی و خیمه های معرفتی عمومی و مختص جوان در مکان های مختلف از جمله مراکز آموزشی، مساجد و حسینیه های تبریز و برنامه های پاسخ به شبهات دینی  از دیگر برنامه هی این ماه است.

حجت‌الاسلام جعفری در ادامه گفت : غرفه های ویژه کودک و نوجوان هم از دیگر برنامه های فرهنگی ما در تبریز خواهد بود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز با اشاره به اعزام ۲۰ روحانی به امامزاده های تبریز برای سخنرانی و تبلیغ دین گفت: برنامه ترتیل خوانی با حضور ۴ قاری ممتاز قرآنی تبریز همه روزه در امامزاده سید حمزه تبریز هم برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: طرح اکرام و اطعام ایتام با هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد نیز  برای حدود ۶۰۰ کودک یتیم هم از دیگر برنامه های فرهنگی ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام جعفری ادعیه خوانی در امامزاده عون بن علی را از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی اعلام کرد که همه روزه در دستور کار قرار دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha