جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صدای شلیک گلوله در مسجد شرق لندن نگرانی هایی برانگیخت

حوزه/ در ساعات نماز در ایام رمضان، صدای شلیک گلوله در خارج از مسجد شرق لندن در ایلفورد به گوش رسید. خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از گاردین، صدای شلیک گلوله در خارج از مسجد شرق لندن، در ساعات نماز در ایام رمضان، نگرانی هایی را برانگیخت.

پلیس متروپلیتن تحقیقاتی در این زمینه آغاز کرده است. به گفته پلیس کسی در این حادثه مجروح نشده و اما آن ها بر این باور هستند که گلوله ها مشقی بوده و از تفنگ دستی شلیک شده و به این حادثه به چشم یک واقعه تروریستی نگاه نمی کنند.

گلوله در ساعت 10:45 خارج از یک مسجد در ایلفورد در شرق لندن شلیک شد. به گفته شاهدان مردی با اسلحه به مسجد وارد شد اما توسط نمازگزاران به بیرون هدایت شد و سپس صدای شلیک گلوله به گوش رسید.

گفتنی است پس از حادثه تروریستی در مساجد کرایست چرچ در نیوزینلد که منجر به کشته شدن 51 تن گردید و تقریبا 2 سال پس از حمله به روزه داران در  مسجد پارک فینزبری در شمال لندن که یک نفر را به کشتن داد، ارعاب و نگرانی هنوز جامعه اسلامی را ترک نکرده است.

ابراهیم حسین 19 ساله  یکی از  نمازگزاران  گفته که صدای شلیک نیم ساعت پس از آغاز نماز جماعت به گوش رسیده است.

مفتی سهیل، امام جماعت مسجد نیز در بیانیه ای گفته است: مردی وارد مسجد شد اما پس از اینکه توسط برادرانی که در نگهبانی از مسجد ایستاده بودند متوقف گردید به بیرون فرار کرد.

افسران نظامی به منطقه رفته و پلیس سعی دارد مظنون را پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha