پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: رسانه امروز از زندگی بشر قابل انفکاک نیست و طبق آمارها هر ایرانی سالانه ۵۰۰ ساعت فیلم و سریال تماشا می‌کند که کمترین ضرر آن اتلاف عمر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » از ارومیه حجت الاسلام منصور امامی، امروز در جمع طلاب گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح ارومیه با اشاره به اهمیت و تاثیر رسانه، اظهار داشت: رسانه امروز از زندگی بشر قابل انفکاک نیست و طبق آمارها هر ایرانی سالانه 500 ساعت فیلم و سریال تماشا می‌کند که کمترین ضرر آن اتلاف عمر است.

وی ادامه داد: در جریان شناسی رسانه باید اهداف پشت پرده تولیدات فیلم و سریال‌ها مد نظر قرار گیرد، در طول 120 سال که سینماها به وجود آمده‌اند غالب فیلم‌های غرب معرفی اعراب که به اسلام گره خورده، به عنوان انسان‌های پولدارِ احمقِ شهوت پرست است و همین امر مقدمه‌ای برای راه‌اندازی جنگ‌ها در خاورمیانه و کشتن مسلمانان است.

  مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه افزود: امروز آرایش جنگی رسانه‌ای غرب آرایش آخرالزمانی است و از جمله عملیاتی که امروز رسانه‌های غرب روی آن کار می‌کنند بحث آخر الزمان می‌باشد و 60 درصد فیلم‌های هالیوود در این زمینه است و در تولیدات خود چهره‌ای مخوف از اسلام و منجی آخرالزمان معرفی می‌کنند، در همین راستا در دانشگاه‌های غرب صدها کشیش  مجهز به فنون روز رسانه تربیت شده وجنگ‌های صلیبی را تحلیل و اسلام را به غرب وارونه معرفی می‌کنند همین امر اسلام ستیزی و اسلام هراسی را در غرب به راه انداخته است.

وی، ساخت فیلم‌ها را مقدمه‌ای برای حمله مسلمانان توسط غرب عنوان کرد و گفت: غرب قبل از حمله به کشورهای اسلامی صدها فیلم ضد اسلامی تولید و به بازرهای جهان عرضه می‌کند و در آن‌ها جنگ علیه مسلمانان را از لوازم آخرالزمان معرفی کرده و کشیش‌های آن‌ها هم به حملات غرب علیه مسلمانان رنگ و بوی مذهبی می‌دهند تا مردم را بر این امر توجیه کنند.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: امروز تقابل کشورها با هم تقابل عقیده و تفکر است و بنا به فرموده رهبر انقلاب، امروز غرب با ما تضارب اندیشه دارد و مشکل آن‌ها با ما تفکر انقلابی است و رسانه‌های صهیونستی برای مقابله با ترویج تقکر انقلابی، انقلاب کشورهای عربی را شورشی معرفی می‌کنند که از جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha