جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسفندیاری

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: امیدواریم طلاب علوم دینی در راستای اهداف و رسالت حوزوی خویش از فرمایشات گرانبهای ولی امر مسلمین به خوبی بهره ببرند و برای تحقق بیانات ارزشمند ایشان گام عملیاتی بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، یکی از بارزترین نشانه های هر انسانی ، لذت دیدار یار است که روح انسان را به عطر نفس او آسمانی می کند و چه خوب تر که محبوبی همچون نایب امام زمان (عج) را ببیند و برای وصال یار به تماشای لحظه ها بنشیند. دیداری که چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت در تهران رقم خورد و تعدادی از طلاب حوزه های علمیه حضور داشتند.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری، مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان درباره این دیدار معنوی و با برکت به خبرنگار «حوزه» گفت:  250 تن از طلاب و اساتید جوان حوزه خراسان از سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، در قالب سهمیه اعلام شده برای این دیدار انتخاب و با تدارک ویژه، همت و تلاش مرکز مدیریت عازم شدند.

وی یادآور شد: براساس شاخص تعیین شده، یک نفر از طلبه های خراسان می بایست در محضر حضرت آقا سخن می گفت که حجت الاسلام مهدی رضایی، استاد حوزه علمیه مشهد که دارای سابقه تالیف و تدریس است به نمایندگی از حوزویان خراسان به ایراد سخن پرداخت.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به معنویت این دیدار شوق آفرین، ابراز کرد: امیدواریم طلاب علوم دینی به عنوان سربازان امام زمان (عج) و در راستای اهداف و رسالت حوزوی خویش از فرمایشات گرانبهای ولی امر مسلمین به خوبی بهره ببرند و برای تحقق بیانات ارزشمند ایشان گام عملیاتی بردارند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha