جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله غریفی

حوزه/ شیخ میثم سلمان رئیس مرکز حقوق بشر بحرین گفت: بی احترامی به آیت الله سید عبد الله غریفی از سوی مقامات بحرینی بیانگر این پیام بود که هر کس به صدق، محبت، دلسوزی برای سلامت وطن با اعتماد به زبان گفتگو و آشتی ملی روی آورد، مورد هتک حرمت قرار گرفته و خائن نامیده می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ میثم سلمان رئیس مرکز حقوق بشر بحرین گفت: بی احترامی و هتک حرمت به آیت الله سید عبد الله غریفی از سوی مقامات بحرینی بیانگر این پیام بود که هر کس به صدق، محبت، دلسوزی برای سلامت وطن با اعتماد به زبان گفتگو و آشتی ملی و کاهش شدت نقض حقوق شهروندان دعوت کند، مورد هتک حرمت قرار گرفته و خائن نامیده می شود.

وی افزود: اصلاح طلبان و خیر خواهانی مثل آیت الله غریفی از زبان هتاکان و قلم مغارضان به دور هستند و خواری و ذلّت گریبانگیر هتاکان خواهد شد.

شیخ سلمان اشاره کرد: مقامات بحرین که از سخن گفتن در مورد راه حل بیزار هستند، به نظر شما چه طرحی در نظر دارند؟ چه کسانی از آنان حمایت می کنند؟ و چقدر از سال 2011 میلادی در مقابل انقلاب ایستادند؟

 

شایان ذکر است که تعداد انگشت شماری از نمایندگان پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای به گروهی از نمایندگان که با آیت الله غریفی دیدار کرده بودند، هجوم برده و این دیدار را اهانت بزرگی به مجلس نمایندگان و مردم دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha