شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) كلاردشت

حوزه/ نشست بررسی راه های دستبایی به اهداف ماه رمضان، در مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، زهرا بحر کاظمی مدير مدرسه علميه الزهرا(س) كلاردشت در جمع بانوان فرهنگی کلاردشت، در مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان گفت: هر یک از ما باید عملی را انجام دهیم که سبب قرب و جذب محبت اهل بیت(علیهم السلام) شده و از کارهائی که خشم و غضب الهی و ائمه اطهار می شود، دوری کنیم.

وی افزود: بدون تردید موفقیت در هر کاری، مستلزم برنامه ریزی صحیح است و این امر زمانی میسّر است که برنامه ها ناظر به اهدافی باشد که انسان در پیش روی دارد؛ همچنین فرصت پیش آمده یا امکانات فراهم شده  را به خوبی شناخته شده و ارزش گذاری  کند، زیرا زمانی که انسان ارزش یک فرصتی را دانسته یا اهمیت یک نعمتی را درک کند، قدر آن را بهتر می داند و بیشتر از آن بهره برداری می کند.

استاد حوزه خواهران خاطر نشان کرد: در مورد اهمیت و ارزش ماه رمضان همین بس که «شب قدر» در آن قرار دارد و ارزش این شب از هزار ماه بهتر است.

وی تاکید کرد: برای بهره برداری از ماه مبارک رمضان و دستیابی به اهداف این ماه، هر کسی باید متناسب با موقعیت شغلی و وضعیت جسمانی و روانی خویش، برنامه ریزی کرده و برای لحظه لحظه آن حتی زمان استراحت خود حساب باز کند.

بحر کاظمی در پایان  با اشاره به برنامه های این مدرسه  در ماه رمضان و اعزام مبلغ به محلات و مراسم همایش قرآنی خاطر نشان کرد: رمضان فرصت خوبى براى خودسازى و تبدیل ماده خام وجودی به بهترین و برترین شکل و هستی است؛ ان شاءالله بتوانیم مبلّغ و سرباز خوبی برای مولایمان  باشیم و با برنامه درست و منسجم در این ماه دل امام زمان (عج) را شاد کرده و از برکات این ماه عزیز بهره مند گردیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha