چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ابراهیم تشکری

حوزه/ حجت‌الاسلام تشکری گفت: ملت ایران که در برابر دشمنان ایستاد و دنیای استکبار را به‌ زانو درآورد، امروز هم در عرصه امر به‌ معروف و نهی از منکر باید ورود پیدا کند، چراکه دشمن همواره در حال دسیسه و ناتوی فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام ابراهیم تشکری امروز در نشست شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: امر به اجرای ارزش‌ها، رعایت موازین  و حسن خلق در خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اجرای برنامه‌های آموزشی برای جامعه هدف و دعوت از علما و فضلا در برنامه‌های بنیاد و شورای معاونان در همین راستا انجام‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: شهدا برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی جان خویش را فدا کردند، لذا باید از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم، امربه‌معروف و نهی از منکر موجب حفظ و حراست از اسلام است.

وی افزود: امر به‌ معروف و نهی از منکر طریق انبیا است، بهترین مردم کسی است که امر به‌ معروف و نهی از منکر کند و اگر امر به‌ معروف و نهی از منکر نکنید خدا بدان را بر شما مسلط می‌سازد این بیانات ارزشمند معصومین(ع) می‌رساند که ارزش و اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تا چه میزان است.

حجت‌الاسلام تشکری ادامه داد: ملت ایران که در برابر دشمنان ایستاد و دنیای استکبار را به‌ زانو درآورد، امروز هم در عرصه امر به‌ معروف و نهی از منکر  باید  ورود پیدا کند، چراکه دشمن همواره در حال دسیسه و ناتوی فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نقش نهادهایی چون بنیاد شهید نقش ارزنده‌ای است بنیادی مقدس که در راستای خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار ایجاد شد و امروز برای حفظ پیام شهدا که همانا حفظ ارزش‌های دینی است باید تلاش شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha